FAQ Často kladené dotazy

Objednat se na opravu vozidla je nejlepší dva týdny předem, aby jste si zajistili termín, který bude u nás volný - a Vám bude vyhovovat.

Pokud se jedná o menší servis trvající do 2h (výměna oleje a filtrů, kontrola podvozku, oprava alternátoru atp.) stačí volat týden předem.

Na STK se stačí objednat 5 dní před koncem platnosti. Přesné datum konce platnosti STK najdete ve velkém technickém průkazu na přední straně v dolní části.

K STK potřebujete pouze velký a malý technický průkaz.

Můžete u nás zaplatit hotově nebo kartou. Pokud jste firma, můžeme Vám vystavit doklad pro převod se splatností 21 dnů.

Smluvním servisem pojišťoven nejsme.

Nicméně auto po nehodě u nás můžete nechat opravit. Pouze nám podepíšete a dodáte potřebné dokumenty(plná moc k převzetí pojistného plnění, VTP, a ostatní dokumenty které si vyžádá pojišťovna k řešení škody) a zbytek náležitostí si my s pojišťovnou vyřešíme.

Spolu pak vyřešíme pouze případnou spoluúčast.

Ano, v případě že tuto potřebu budeme vědět včas, náhradní vůz pro Vás připravíme. K zapůjčení máme vozy s manuální i automatickou převodovkou.

Zapůjčení stojí 500,-Kč bez DPH/den, v případě dlouhodobého zapůjčení je cena na domluvě.

Vůz dostanete s plnou nádrží, jediná podmínka při vrácení tedy je, aby nádrž byla opět plná.

Ano, servis vám zapíšeme do papírové a již i do elektronické servisní knihy(Škoda, VW, Seat, MB, po domluvě i jiné(cena se může lišit)). Jeden zápis do elektronické knihy stojí 200,- Kč bez DPH.

FAQ

Máte dotaz? Zkuste se podívat na "Nejčastěji pokládané dotazy".

Zeptejte se nás

Máte dotaz a nenašli jste odpověď mezi nejčastěji pokládanými dotazy? Zavolejte nebo napište. Rádi se Vám budeme věnovat.

Kontakty

Máte dotaz na poskytované služby nebo jste se již rozhodli využít našich služeb. Neváhejte nás kontaktovat.

GDPR

Informace o zpracování osobních údajů "ke stažení v PDF".